HR CAMP — це справжня професійна пригода та наймасштабніша конференція року від robota.ua
20+ експертів, 600+ учасників,
11 років HR Camp
Долучайтесь командами, щоб зарядитись синергією ідей, знань, досвіду та приємного відпочинку!
Погляньте, як це було в минулі роки →
Мета заходу
Створити платформу для діалогу між HR, керівниками компаній і експертами задля розвитку сильних команд і прогресивного HR середовища в Україні.

А ЩО ОЧІКУЄ КЕМПІВЦЯ ЦЬОГОРІЧ?

Навчання та прокачка скілів

Нетворкінг з ком’юніті

Нові ідеї, натхнення та мотивація
Неповторна атмосфера Emily Resort
Сюрпризи та фірмовий набір
Смачні страви від шефа протягом заходу
Afterparty


СПІКЕРИ HR CAMP 2025

Ті, хто будує майбутнє роботи — лідери, інноватори, HR-експерти.
Олена Артазей
Директорка з людського капіталу «Групи Нафтогаз»




Валерій Решетняк
СЕО robota.ua





Сергій Лозко
Директор з інновацій robota.ua




Андрій Смаль
Засновник компаній ItUa та SAPRIT, 20 років досвіду у масштабуванні бізнесу завдяки автоматизації


Юлія Лапан
Засновниця HR Фабрики, ідейниця та ведуча проєкту “HR Балачки”, експертка в стратегічному розвитку бізнесу і HR, HRD компанії “Близенько”
Василь Грамарчук
Кандидат педагогічних наук, заступник директора з операційної діяльності мережі «Сільпо»


Петро Чорноморець
Кандидат біологічних наук, співзасновник «Змінотворців», викладач Києво-Могилянської бізнес-школи та школи «Майбутні»
Наталія Теряхіна
HRD Kernel, співзасновниця освітньої екосистеми “Впливовий HR”, Сертифікований коуч ICF, бізнес-тренер, фасилітатор
Анастасія Левко
Керівниця з питань розвитку бренду роботодавця Райффайзен Банку


Світлана Кончаніна
Очільниця напряму Talent Acquisition & Development у «Київстар»



Анна Ліссова
Лікарка-психотерапевтка та співзасновниця Платформи психологічного здоров’я Pleso

Євген Шагов
Засновник та керуючий партнер екосистеми AM, кандидат медичних наук, перший ейдж-менеджер України

Марія Ємець
Бізнес-тренерка та консультантка DEVELOR UKRAINE, психоаналіткиня УАП UA, авторка L&D програм та експертка з клієнтського досвіду
Валентин Міхієнко
Зірковий ведучий





Валерія Гроза
Експертка з впровадження ATS Helper




Тетяна Думанова
GTM Director UA & CEE, PeopleForce




Марина Павлюк
Генеральна директорка Glovo в Україні




Яна Гончаренко
Директорка з комунікацій та сталого розвитку Starlight Media, членкиня правління НГО «Точка опори».

Гліб Стрижко
Ветеран, консультант robota.ua, менеджер соціальних проєктів Starlight Media


Альона Мороз
АМ Facilitation, стратегічна фасилітаторка з експертизою у cервіс-дизайні, членкиня Міжнародної Асоціації Фасилітаторів IAF
Володимир Федорін
Редактор-засновник Forbes Ukraine




А ТЕПЕР ДО ПРОГРАМИ!

Топові спікери, сміливі теми, ми з вами. Не пропустіть найцікавіше ;)
Частина перша
Кадровий фокус: тенденції, виклики, ідеї та рішення.
Частина друга
Зміцнення та розвиток команд: інновації, корпоративна культура, L&D.
Частина третя
Сила підтримки: від особистої до командної та національної стійкості.
Формати програми:
🔸 Keynote – виступи, що заряджають натхненням
🔸 Діалоги відверті розмови про зміни і трансформації
🔸 Панельні дискусії – обговорення, де народжуються нові ідеї
🔸 Майстер-класи та брейншторми – інтенсиви для мозку і командного драйву
🔸 Опитування – калейдоскоп думок у реальному часі
8:45 - 9:45

Реєстрація і вітальна кава

9:45 - 10:00

Офіційне відкриття організаторів robota.ua

10:00 - 10:15

ОПИТУВАННЯ

ОНБОРДИНГ: ЗНАЙОМИМОСЬ ТА ЗАРЯДЖАЄМОСЬ НА ПРОФЕСІЙНУ ПРИГОДУ

Юлія Лапан
Засновниця HR Фабрики, ідейниця та ведуча проєкту “HR Балачки”, експертка в стратегічному розвитку бізнесу і HR, HRD компанії “Близенько”

10:15 - 10:20

KEYNOTE

ПРИВІТАЛЬНЕ СЛОВО

Валерій Решетняк
Генеральний директор robota.ua

10:20 - 10:40

ДІАЛОГ

ВІД СВІТОВИХ HR-ТЕНДЕНЦІЙ ДО УКРАЇНСЬКОГО КОНТЕКСТУ

10:45 - 11:00

KEYNOTE

ЛЮДИ – КЛЮЧ ДО СТІЙКОСТІ БІЗНЕСУ В УМОВАХ ВІЙНИ

Олена Артазей
Директорка з людського капіталу «Групи Нафтогаз»

11:05 - 11:20

KEYNOTE

НОВІ ЧАСИ — НОВІ РІШЕННЯ: ЯК ШУКАТИ ЕФЕКТИВНІ ПІДХОДИ ДО ТАЛАНТІВ?

Анастасія Левко
Керівниця з питань розвитку бренду роботодавця Райффайзен Банку

11:25 - 11:40

KEYNOTE

ЩО НЕ ТАК З УЯВЛЕННЯМИ ПРО ІНКЛЮЗИВНІСТЬ?

Наталія Теряхіна
HRD Kernel, співзасновниця освітньої екосистеми “Впливовий HR”, Сертифікований коуч ICF, бізнес-тренер, фасилітатор

11:45 - 12:35

БРЕЙНШТОРМ

ЯК ПОДОЛАТИ КАДРОВУ КРИЗУ? БАНК ІДЕЙ І СПІЛЬНИЙ ПОШУК РІШЕНЬ

Альона Мороз
АМ Facilitation, стратегічна фасилітаторка з експертизою у cервіс-дизайні, членкиня Міжнародної Асоціації Фасилітаторів IAF

12:35 - 12:45

Підсумки першої частини та важливі оголошення

12:45 - 13:40

Обідня перерва та нетворкінг

13:40 - 13:45

Старт другої частини та важливі оголошення

13:45 - 13:55

KEYNOTE

ІНТУЇЦІЯ ПІДВОДИТЬ. АНАЛІТИКА — НІ: ЧОМУ РЕКРУТИНГ МАЄ БУТИ ОЦИФРОВАНИМ

Валерія Гроза
Експертка з впровадження ATS Helper

14:00 - 14:35

ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ

ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІННОВАЦІЙНЕ МИСЛЕННЯ HR-ФАХІВЦІВ

Андрій Смаль
Засновник компаній ItUa та SAPRIT, 20 років досвіду у масштабуванні бізнесу завдяки автоматизації

Світлана Кончаніна
Очільниця напряму Talent Acquisition & Development у «Київстар»

Тетяна Думанова
GTM Director UA & CEE, PeopleForce

Сергій Лозко
Директор з інновацій robota.ua

14:40 - 14:55

KEYNOTE

СЕРВІСНА КУЛЬТУРА В HR: СТРАТЕГІЯ, НАРОДЖЕНА З ТУРБОТИ

Василь Грамарчук
Кандидат педагогічних наук, заступник директора з операційної діяльності мережі «Сільпо»

15:00 - 15:15

KEYNOTE

НЕОЗВУЧЕНЕ В КОМАНДАХ: ПРО ЩО СПІВРОБІТНИКИ НЕ ГОВОРЯТЬ ВГОЛОС?

Анна Ліссова
Лікарка-психотерапевтка та співзасновниця Платформи психологічного здоров’я Pleso

15:15-15:55

МАЙСТЕР-КЛАС

ДІАГНОСТИКА КОМАНДИ ЗА ПАТРІКОМ ЛЕНСІОНІ

Марія Ємець
Бізнес-тренерка та консультантка DEVELOR UKRAINE, психоаналіткиня УАП UA, авторка L&D програм та експертка з клієнтського досвіду

15:55 - 16:00

Підсумки другої частини та важливі оголошення.

16:00 - 16:30

Кава-брейк

16:30 - 16:35

Старт третьої частини та важливі оголошення

16:35 - 16:50

KEYNOTE

РЕСУРС ПРАЦІВНИКА — НОВА ВАЛЮТА БІЗНЕСУ. ЧОМУ СТАРІ HR-ІНСТРУМЕНТИ БІЛЬШЕ НЕ ПРАЦЮЮТЬ, І ЯК NRG BOX ВІДПОВІДАЄ НА СУЧАСНІ ВИКЛИКИ

Євген Шагов
Засновник та керуючий партнер екосистеми AM, кандидат медичних наук, перший ейдж-менеджер України

16:55 - 17:10

KEYNOTE

ЕНЕРГІЯ КОМПАНІЇ. КОЛЕКТИВНА РЕСУРСНІСТЬ

Петро Чорноморець
Кандидат біологічних наук, співзасновник «Змінотворців», викладач Києво-Могилянської бізнес-школи та школи «Майбутні»

17:15 - 17:30

ДІАЛОГ

REALITY-CHECK: ЩИРІ ІСТОРІЇ ПРО ДОСВІД СПІВПРАЦІ З ВЕТЕРАНАМИ ТА ВЕТЕРАНКАМИ

Яна Гончаренко
Директорка з комунікацій та сталого розвитку Starlight Media, членкиня правління НГО «Точка опори»

Гліб Стрижко
Ветеран, консультант robota.ua, менеджер соціальних проєктів Starlight Media

17:35 - 18:05

ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ

РОБОТА, ЛЮДИ, СЕНСИ. МЕТАТРЕНДИ УКРАЇНСЬКОГО МАЙБУТНЬОГО

Валерій Решетняк
Генеральний директор robota.ua

Марина Павлюк
Генеральна директорка Glovo в Україні

Володимир Федорін
Редактор-засновник Forbes Ukraine

18:10 - 18:15

Підсумки та завершення офіційної частини

18:15

Старт Afterparty: Острів, басейн, музика і ми з вами

18:45 - 19:30

Вечірній фуршет від шефа

19:30 - 19:45

Результати конкурсів

19:45 - 20:30

Головне шоу вечора

Віталій Козловський
Найзапальніший артист української сцени

20:45 - 21:00

Автограф-сесія з Віталієм Козловським

21:00 - 22:00

DJ-сет та вечір на хвилі

Програма може зазнавати незначних коригувань за рішенням організаторів
💦 Басейн на острові? Є!
Ідеальний спосіб освіжитись перед танцями або просто похлюпатись під зорями.
Працює з 19:00 до 21:00. Купальники та тапочки — з вас. Роздягальні — є. Рушники — видаємо.
Який результат матимуть кемпівці?
Учасники — як HR, так і керівники бізнесу — виходять із заходу з конкретними рішеннями, новими підходами та інструментами, які можна одразу впровадити в роботу.

Посилення HR-стратегії

Завдяки доступу до актуальних практик, експертних кейсів і сучасних технологій учасники можуть переглянути й вдосконалити власні підходи до управління талантами.

Готові рішення для подолання кадрового дефіциту

Аналітика, формати рекрутингу, інклюзивність та технології дають змогу знайти ефективні способи залучення персоналу навіть у складних умовах.

Зміцнення HR-бренду компанії

Ідеї для розвитку EVP, внутрішньої культури та публічної репутації дозволяють підвищити привабливість роботодавця на ринку.

Інструменти для підвищення залученості й утримання команди

У фокусі — wellbeing, L&D, сервісний підхід, мотивація та підтримка співробітників.

Стратегічне бачення майбутнього

Учасники отримують глибше розуміння змін на ринку праці та готуються до викликів, які ще тільки з’являються.

Розширення професійної мережі

HR Camp — це середовище для якісного нетворкінгу, де зароджуються нові ідеї, проєкти та партнерства.

ПРИДБАТИ КВИТОК

OFFLINE

18 999 ₴

ONLINE

6 599 ₴

  • Участь в офлайн-форматі конференції HR CAMP 2025
  • Доступ до записів виступів усіх спікерів
  • Презентації спікерів після події
  • Фірмовий пакет учасника
  • Кава-брейки, бранч та вечірній фуршет
  • Afterparty
  • Фотозвіт з події
  • Доступ до чат-боту учасників
  • Безкоштовний трансфер ввечері з Emily Resort до Львова
  • Партнерські знижки на проживання
РЕЄСТРАЦІЯ
  • Участь в онлайн-форматі конференції HR CAMP 2025
  • Доступ до записів виступів усіх спікерів
  • Презентації спікерів після події
  • Доступ до чат-боту учасників
РЕЄСТРАЦІЯ

OFFLINE

18 999 ₴

  • Участь в офлайн-форматі конференції HR CAMP 2025
  • Доступ до записів виступів усіх спікерів
  • Презентації спікерів після події
  • Фірмовий пакет учасника
  • Кава-брейки, бранч та вечірній фуршет
  • Afterparty
  • Фотозвіт з події
  • Доступ до чат-боту учасників
  • Безкоштовний трансфер ввечері з Emily Resort до Львова
  • Партнерські знижки на проживання
РЕЄСТРАЦІЯ

ONLINE

6 599 ₴

  • Участь в онлайн-форматі конференції HR CAMP 2025
  • Доступ до записів виступів усіх спікерів
  • Презентації спікерів після події
  • Доступ до чат-боту учасників
РЕЄСТРАЦІЯ

УЧАСТЬ КОМАНДОЮ

Якщо ви купуєте офлайн-квитки для двох і більше учасників – вартість кожного квитка зменшується. Тож збирайтеся командами та вирушайте на HR Camp разом.
Професійна прокачка, ретрит і тімбілдинг – буде все 😉

ЛОКАЦІЯ

EMILY RESORT

Комплекс найвищого європейського рівня на заході України, якому немає аналогів й саме там ми будемо проводити HR Camp. Він оточений неймовірним природним ландшафтом та кришталевим озером. Особливістю комплексу є поєднання сил природи та інноваційних технологій.

Львів-Винники, вул. Хмельницького, 9Б

ОРГАНІЗАТОР:

robota.ua — це перша онлайн-платформа з пошуку роботи в Україні, послугами якої користується більше 6 мільйонів українців вже 25 роки! Наша місія — допомагати пошукачам та роботодавцям знаходити одине одного якомога швидше, простіше та з найменшим стресом. robota.ua працює на вас!

ЯК ЦЕ БУЛО?

ВІДГУКИ

ГЕНЕРАЛЬНИЙ ПАРТНЕР

ОФІЦІЙНІ ПАРТНЕРИ

ЗА ПІДТРИМКИ

HR CAMP НА ЗВ’ЯЗКУ!

Ми завжди раді відповісти на ваші запитання.
Вже оновлюємо пошту та готуємось відповідати.

НАПИСАТИ НА ПОШТУ

FAQ

Якою мовою будуть виступати спікери?

+

Представники українського бізнесу виступатимуть українською мовою. Міжнародні спікери будуть виступати англійською мовою.

Якщо через форс-мажорні обставини подія не відбудеться?

+

У такому випадку ми обов’язково вас проінформуємо й ваш квиток буде дійсним на наступний HR Camp.

Чи є укриття на локації?

+

Так, у разі повітряної тривоги у вас є можливість перейти до укриття.

Чи буде запис події?

+

Так, кожен з учасників події отримає доступ до запису виступів на свою пошту, що вказав при реєстрації, та презентації експертів.

Яким чином буде відбуватись вхід на подію?

+

Вхід на подію буде здійснюватися через сканування QR-коду квитка, який можна показати прямо з вашого телефону. Квиток надійде на вашу пошту за два тижні до заходу. Якщо реєстрація відбудеться пізніше, квиток надійде трохи згодом до заходу.

Чи передбачена знижка для відвідування командою?

+

Так, у вас є можливість скористатись груповою знижкою на придбання від 2 квитків і більше.

Як стати партнером заходу?

+

Ми пропонуємо різні пакети спонсорства для компаній. Запит на співпрацю адресуйте, будь ласка, проєктному менеджеру на e-mail: MariyaKo@robota.ua

Чи надається харчування під час заходу?

+

Так, на конференції забезпечені кава-брейк, обід, вечірній фуршет. Деталі розкладу ви можете знайти у програмі заходу.

Чи є партнерські знижки на проживання в готелях?

+

Так, можете ознайомитись зі знижками, які надають готелі, за посиланням

Чи буде організовано трансфер для учасників конференції?

+

Так, трансфер курсуватиме у вечірній час — з 20:00 до 22:30, кожні 30 хвилин, від Emily Resort до Оперного театру у Львові.

Чи ставите печатку на відряджувальні документи на івенті?

+

Так. На заході буде печатка, можна зробити помітки у відряджувальних документах.

МАПА ЛОКАЦІЇ